Web sitemizde 1 Aralık
2022 tarihinde yapılan duyuruda, 18/06/2022 tarihli ve 31870 sayılı Resmi
Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren Tehlikeli Madde Güvenlik Danışmanlığı
Hizmetleri Hakkında Yönetmeliğin “Yetki
belgesi ve şube yetki belgesi yenileme işlemleri” başlıklı 14 üncü maddesine
göre yenileme sürecinde olup, TMGDK
yetki belgelerini (şube/merkez) anılan Yönetmelik hükümleri çerçevesinde yenilemek
isteyen Tehlikeli Madde Güvenlik Danışmanlığı Kuruluşlarının (TMGDK), postada
meydana gelebilecek gecikmeler ve yapacakları başvuru çerçevesinde idareye
sunmak zorunda oldukları belgelerde olabilecek eksikleri tamamlamaları
gerektiğini de göz önüne alarak söz konusu başvurularını en kısa zamanda
yapmaları gerektiği konusunda gerekli bilgilendirme yapılmıştır.
Yetki belgesi yenileme
başvurusunda bulunacak TMGDK’lerin yukarıda yapılan açıklamaları dikkate alarak
merkezlerine ait yetki belgeleri için bahse konu Yönetmeliğin 11 inci
maddesinde ve şubesi bulunan TMGDK’lerin ise şube yetki belgeleri için aynı
Yönetmeliğin 13 üncü maddesinde belirtilen bilgi ve belgeler ile birlikte Genel
Müdürlüğümüze posta yoluyla veya kep (uab@hs01.kep.tr)
üzerinden başvurmaları ve yapılacak başvurularda evrak eksikliği
nedeni ile mağduriyet yaşamamak adına; Ek-1 başvuru formunda tüm bilgilerin
eksiksiz ve doğru olmasına, istihdam edilen tüm TMGD’lerin SGK işe giriş
bildirim belgelerinin eksiksiz olmasına ve diğer başvuru belgelerinin bahse
konu Yönetmeliğe uygunluğuna dikkat edilmesi gerekmektedir.
Posta yoluyla veya elden yapılacak
başvuruların, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Ek Hizmet Binası “Gazi Mustafa
Kemal Bulvarı No:128/A Maltepe Çankaya/ANKARA” adresinde bulunan Genel
Müdürlüğümüze yapılabileceği hususu,
İlgililere duyurulur.