Logo

TMGDK Yetki Belgelerinin Yenilenmesine İlişkin Duyuru

Web sitemizde 1 Aralık 2022 tarihinde yapılan duyuruda, 18/06/2022 tarihli ve 31870 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren Tehlikeli Madde Güvenlik Danışmanlığı Hizmetleri Hakkında Yönetmeliğin “Yetki belgesi ve şube yetki belgesi yenileme işlemleri” başlıklı 14 üncü maddesine göre yenileme sürecinde olup, TMGDK yetki belgelerini (şube/merkez) anılan Yönetmelik hükümleri çerçevesinde yenilemek isteyen Tehlikeli Madde Güvenlik Danışmanlığı Kuruluşlarının (TMGDK), postada meydana gelebilecek gecikmeler ve yapacakları başvuru çerçevesinde idareye sunmak zorunda oldukları belgelerde olabilecek eksikleri tamamlamaları gerektiğini de göz önüne alarak söz konusu başvurularını en kısa zamanda yapmaları gerektiği konusunda gerekli bilgilendirme yapılmıştır.

Yetki belgesi yenileme başvurusunda bulunacak TMGDK’lerin yukarıda yapılan açıklamaları dikkate alarak merkezlerine ait yetki belgeleri için bahse konu Yönetmeliğin 11 inci maddesinde ve şubesi bulunan TMGDK’lerin ise şube yetki belgeleri için aynı Yönetmeliğin 13 üncü maddesinde belirtilen bilgi ve belgeler ile birlikte Genel Müdürlüğümüze posta yoluyla veya kep (uab@hs01.kep.tr) üzerinden başvurmaları ve yapılacak başvurularda evrak eksikliği nedeni ile mağduriyet yaşamamak adına; Ek-1 başvuru formunda tüm bilgilerin eksiksiz ve doğru olmasına, istihdam edilen tüm TMGD’lerin SGK işe giriş bildirim belgelerinin eksiksiz olmasına ve diğer başvuru belgelerinin bahse konu Yönetmeliğe uygunluğuna dikkat edilmesi gerekmektedir.

Posta yoluyla veya elden yapılacak başvuruların, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Ek Hizmet Binası “Gazi Mustafa Kemal Bulvarı No:128/A Maltepe Çankaya/ANKARA” adresinde bulunan Genel Müdürlüğümüze yapılabileceği hususu,

İlgililere duyurulur.